Regulament

This post is also available in: Engleză, Germană

Mandatory Documents for 2014 KOTH

Gebuehren und Dokumente fuer KOTH 2014

Licence Application Form

 

Versiunea 1/2 – 2014.17.03

Vă rugăm să verificați cu regularitate conținutul și prevederile regulamentului deoarece acesta poate suferi modificări de ultimă oră.

GENERALITATI

Toți participanții și toate persoanele implicate în orice fel în organizarea și desfășurarea concursului KING OF THE HILL TOURNAMENT 2014 sunt obligați/obligate să cunoască și să respecte prevederile prezentului regulament. Organizatorul poate refuza înscrierea în competiție sau poate elimina în timpul competiției orice concurent care:

  • nu respectă prezentul regulament;
  • are o atitudine agresivă și/sau nesportivă;
  • conturbă desfășurarea competiției;
  • creează o atmosferă neplăcută și/sau tensionată.

Necunoașterea acestui regulament nu exonerează pe nimeni de răspundere și de eventualele consecințe. În caz de eliminare din concurs taxa de înscriere nu se returnează. În caz de neprezentare la concurs taxa de înscriere nu se returnează. În caz de abandon de orice fel taxa de înscriere nu se returnează.

CONCURS SI ORGANIZARE

Organizatori: HECA Hard Enduro Club Arad – Las Vegas Arad

Sub egida: FRM – Federația Română de Motociclism

Perioada: 4,5,6 APRILIE 2014

Locație prolog: PIATA AVRAM IANCU, ORAS ARAD, JUD. ARAD, ROMANIA

Locație concurs: Localitatea GHIOROC, România, Judetul ARAD

Secretariat concurs:03.04.2014 Pensiunea Konak

04.04.2014 P-ta Avram Iancu

05.04.2014 Pensiunea Konak

06.04.2014 Pensiunea Konak

Tabăra de bază: PENSIUNEA KONAK DIN LOCALITATEA GHIOROC

Website: www.heca.ro

Email: office@heca.ro

Director Concurs: MARIUS GABRIEL DULCEANU tel. 0749116323

La secretariatul concursului vor avea loc toate evenimentele legate de organizarea și desfășurarea concursului (înscrieri, ședințe tehnice, afișarea rezultatelor, depunerea și soluționarea contestațiilor, festivitatea de premiere etc). În zona secretariatului concursului organizatorul va lua măsuri de amenajare a unui panou de informare unde, pe timpul desfășurării evenimentului, vor fi afișate informații și noutăți cu privire la competiție, clasamentul pe zile, programul competiției și eventualele modificări ale acestuia. Organizatorul se obligă să afișeze în timp util toate informațiile necesare.

 PARCUL MOTO SI ZONA DE SERVICE

Organizatorul competiției va amenaja un parc moto delimitat și păzit unde concurenții vor lăsa motocicletele. Deasemenea organizatorul va delimita și o zonă de service. Toate intervențiile asupra motocicletelor se vor efectua numai în această zonă.

Regulile parcului moto:

  • lăsarea motocicletei în parcul moto este obligatorie;
  • concurentul trebuie să depună motocicleta în parcul moto la cel mult o oră după înscriere și/sau după terminarea probei;
  • concurentul poate scoate motocicleta din parcul moto cu o oră înainte de deplasarea la start, pe baza ecusonului primit la inscriere.
  • introducerea și/sau scoaterea motocicletei în/din parc se face doar de către concurent pe baza unui tichet/card/ecuson oferit de organizator la înscriere;
  • pe toată durata concursului nu se admite intrarea concurenților în parcul moto fără tichetul/cardul/ecusonul aferent oferit de organizator la înscriere;
  • în perimetrul parcului moto fumatul este strict interzis;
  • în perimetrul parcului moto nu sunt permise niciun fel de lucrări de întreținere și/sau reparație a motocicletei;
  • concurenților le este interzis să miște și/sau să deplaseze motocicleta altui concurent;
  • în cazul în care accesul la motocicleta proprie este blocat de motocicleta/motocicletele altor concurenți se va solicita prezența directorului de parc sau a concurentului/concurenților respectiv(i);
  • fiecare motocicletă trebuie sa aibă un sistem propriu independent de susținere;
  • introducerea și/sau scoaterea motocicletei din parcul moto se face doar cu motorul oprit;
  • introducerea/scoaterea motocicletelor în/din parc altfel decât respectând regulile de mai sus se face doar cu aprobarea directorului de parc și numai pentru motive întemeiate.

Regulile zonei de service:

  • orice intervenție/reparație asupra motocicletei se va face numai în această zonă și numai deasupra unei prelate impermeabile de dimensiuni minim 200x100cm;
  • în zona de service organizatorul va pune la dispoziția concurenților un recipient pentru colectarea lichidelor (ulei, lichid frână, lichid ambreiaj, antigel etc). Aruncarea acestor lichide la întâmplare sau în alte locuri decât cele desemnate este strict interzisă;
  • în zona de service nu sunt permise teste de rulare cu motocicleta.
  • nerespectarea regulilor parcului moto și/sau a zonei de service pot atrage după sine excluderea concurentului/concurenților din cadrul competiției.

ORAR PARC RECE – GHIOROC

10:00 – 20:00 JOI, 3 APRILIE     (Parc Rece Ghioroc)

09:00 – 11:00 VINERI, 4 APRILIE (Parc Rece PROLOG, Locatia P-ta Avram Iancu, ARAD)

07:30- 09:30 si 16:00- 21:30  SAMBATA , 5 APRILIE (Parc Rece Ghioroc)

07:30- 09:30 Duminica , 6 Aprilie (Parc Rece Ghiroc)

 ORAR PROLOG:

09:00 – 11:00 04 Aprilie, Verificare tehnica motociclete , parcare motociclete in Parc Rece

11:15 – 12:30 SEDINTA TEHNICA PROLOG

12:00 – START PROLOG

ORARUL COMPETITIEI (ora locala)

JOI, 3 APRILIE

10:00 – 20:00 Inscrierea participantilor.

VINERI, 4 APRILIE – (PROLOG)

09:00 – 11:00 – Introducerea motocicletelor in Parcul Rece, Verificare tehnica

11:15 -11:30 ședință tehnică

12:00 Start prolog clasa Hobby , clas Pro urmeaza cand se termina Hobby.

21:00 Afisarea rezultatului concurentilor participant la Prolog

SAMBATA 6 APRILIE ZIUA 1 OFF-ROAD ~85km hard-enduro

08:10 – 08:30 – ședință tehnică cu concurenții(PENSIUNEA KONAK)

09:00 – start ziua 1

19:00 – STOP Cronometru

21:00 – Afisare  clasament ziua 1.

21:30 – Party Sirene Aqua Club

DUMINICA 7 APRILIE ZIUA 2 OFF-ROAD ~60km hard-enduro

08:10 – 08:30  – ședință tehnică cu concurenții(PENSIUNEA KONAK)

09:00 – start ziua 2

16:00 – STOP Cronometru

18:00 – publicare clasament ziua 2 și clasament final. PREMIEREA

20:00 – festivitatea de premiere și party.(PENSIUNEA KONAK)

 

Procedeul de inscriere la secretariatul concurslui, King of the Hill 2014

Pilotii care au efectuat plata taxei de inscriere:

1. Verificare Tehnica, primesti:
– numar de concurs
– cartela Check Point
– cartela Parc Rece
– Fisa de Inscriere
– Inspectia tehnica si OK – inspectie

2. Cu FISA DE INSCRIERE, pilotul se prezinta la Biroul FRM unde:
– Prezinta Licenta/Cumpara Licenta
– Vizita Medicala
– Asigurare Medica

Pilotii care nu au platit taxa de inscriere

1. Secretariat HECA
– plata taxei de inscriere, 120 EURO sau 450 LEI
– Numar Concurs
– Cartela Check Point
– Cartela Parc Rece
– Fisa de Inscriere – daca s-a inscris online e gata completata

2. Cu fisa de inscriere se merge la Verificarea Tehnica
– Inspectia tehnica si OK – inspectie

3. Birou FRM, unde:
– Prezinta Licenta/Cumpara Licenta
– Prezinta Asigurare Medicala/ Cumpara Asigurare Medicala
– Vizita Medicala

CONCURENTI

Concursul KING OF THE HILL TOURNAMENT 2014 este deschis tuturor persoanelor care în momentul înscrierii au achitat taxa de participare și prezintă următoarele documente:

Concurenții români trebuie să aibe licență enduro validă emisă de FRM (Federația Română de Motociclism);

Concurenții români care nu au nici un fel de licență pot să achiziționeze de la Secretariatul Concursului licența enduro emisă de FRM valabilă doar pentru concursul KING OF THE HILL TOURNAMENT 2014. Prețul acestei licențe este 15 EUR per concurent;

King of the Hill 2014 Hard Enduro este inregistrata in calendarul UEM cu EMN 80/103 si in calendarul FIM cu IMN 493/01

Concurenții străini trebuie să aibe licență enduro internațională emisă de FIM/UEM (Fédération Internationale de Motocyclisme / Union Européenne de Motocyclisme), însoțită de permisiunea de start emisă de federația națională de motociclism din țara lor (documentul denumit Rider Start Permission);

Concurenții străini care nu au nici un fel de licență trebuie să aibe dezlegarea emisă de federația națională de motociclism din țara lor (documentul denumit Rider Release) pentru a putea achiziționa de la Secretariatul Concursului licența enduro emisă de FRM valabilă doar pentru concursul KING OF THE HILL TOURNAMENT 2014. Prețul acestei licențe este 15 EUR per concurent.

Documentele “Rider Start Permission” și “Rider Release” se pot face individual (pentru un singur rider) sau în grup (pentru mai mulți rideri);

Asigurare de accidente pentru competiții moto. Se poate achiziționa de la Secretariatul Concursului, prețul este 10 EUR per concurent român respectiv 25 EUR per concurent străin (aceasta din urmă conține despăgubirea pentru repatrierea în țara natală), cu valabilitate doar pentru concursul KING OF THE HILL TOURNAMENT 2014;

Certificat medical valabil emis de medicina sportivă. Se poate achiziționa de la Secretariatul Concursului, prețul este 15 EUR per concurent, cu valabilitate doar pentru concursul KING OF THE HILL TOURNAMENT 2014.

Fișa de înscriere pentru cei care nu au utilizat Formularul de Înscriere online). Se poate obține la Secretariatul Concursului; Declarație asumare răspundere. Se va completa la Secretariatul Concursului;

Concurenții care până inclusiv în ziua competiției nu au împlinit 18 ani nu vor putea fi înscriși în competiție fără acordul de participare la competiție dat în fața notarului de către ambii părinți în original. Acesta NU se va putea face la Secretariatul Concursului. Vârsta minimă de participare este de 14 ani.

TAXA DE PARTICIPARE SI MODALITATI DE PLATA

Taxa individuală de participare este 450 RON sau 100 EURO dacă e achitată inclusiv până în 9 MARTIE 2014 ora 23:59.

Începând cu data de 10 MARTIE 2014 ora 00:00 taxa individuală de participare este 540 RON sau 120 EURO.

Documentul prin care se face plata va conține obligatoriu numele concurentului/concurenților pentru care se face plata taxei de participare.

Pentru plata prin transfer bancar se vor folosi următoarele conturi:

BRD Bank Arad

EUR: RO74BRDE020SV56573810200

RON: RO97BRDE020SV53586720200

SWIFT: BRDEROBUXXX

Account owner: HARD ENDURO CLUB ARAD

Adress: Ghioroc, FN, Arad, RomaniaBeneficiar: HARD ENDURO CLUB ARAD

FOND DE PREMIERE

Fondul de premiere conține premii totale de peste 4500 Eu structurate după cum urmează:

Premii Prolog Clasa Pro:Locul I- 500 Eu, Locul II- 300 Eu, Locul III – 200 Eu

Premii Prolog Clasa Hobby: Locul I – 300 Eu, Locul II – 200 Eu, Locul III – 100 Eu

Premii CLASA PRO general: locul I – 1000 EUR, locul II – 700 EUR, locul III – 500 EUR.

Premii CLASA HOBBY general: produse cadou

CATEGORII DE PARTICIPARE

Competiția KING OF THE HILL TOURNAMENT 2014 se desfășoară pe două clase de dificultate:

A – CLASA PRO – KNIGHTS – pentru cei experimentați, în condiție fizică foarte bună, stăpâni pe tehnica hard-enduro;

B – CLASA HOBBY – SQUIRES – hard-enduro de nivel mediu. Nerecomandat începătorilor.

NUMERE DE CONCURS

Numerele de concurs se atribuie de către organizator în ordinea cronologică a înscrierilor. Numerele de concurs nu se pot schimba pe parcursul concursului. Este interzisă prezentarea la startul fiecărei zile fără numerele de concurs date de către organizator lipite pe motocicletă. Este interzisă confecționarea de către concurenți a numerelor de concurs. În cazul deteriorării numărului de concurs concurentul va solicita organizatorului (secretarului concursului) atribuirea altei copii a numărului de concurs.

Pentru clasa PRO plaja de numere este de la 1 la 150 , cifre negre pe fond rosu

Pentru clasa HOBBY, plaja de numere este de la 200 la 450, cifre negre pe fond verde

MOTOCICLETE

Sunt admise la start orice motociclete de enduro, motocross sau trial, în doi sau patru timpi, cu unul sau doi cilindrii și care au fost acceptate la verificarea tehnică. Verificarea tehnică va fi efectuată de către o comisie tehnică formată din oficiali ai concursului înainte de efectuarea formalităților de înscriere în concurs.

DISPOZITII TEHNICE

Organizatorul nu va accepta la start motociclete cu defecțiuni tehnice MAJORE sau orice alte modificări care ar putea pune în pericol securitatea concurenților, a oficialilor, a spectatorilor și/sau a terțelor persoane. Deasemenea, nu vor fi acceptate motociclete ce au scurgeri de ulei și/sau carburant sau care au surdina deteriorată.

Nu se acceptă la start motociclete fără cauciucuri enduro, cross sau trial.

Orice reparație, înlocuire de componente sau intervenție asupra motocicletei este admisă doar în zona de service desemnată de organizator.

La verificarea tehnică concurenții se vor prezenta cu motocicleta și cu casca de protecție. Pe toată durata competiției concurenții sunt obligați să poarte echipamentul de protecție adecvat: cască de protecție, cizme, protecții de corp, protecții pentru membrele superioare și inferioare.

PROCEDURI DE START

Considerații generale pentru toate zilele de concurs:

Primii la start vor fi concurenții înscriși la clasa PRO urmați de concurenții înscriși la clasa HOBBY.

Dacă un concurent nu se prezintă la start (nu poate lua startul) în momentul în care îi vine rândul conform listei de start, acesta va lua startul la sfârșitul clasei din care face parte (PRO sau HOBBY), în ordinea cronologică a numerelor de concurs.

Ziua 1 PROLOG

Startul il vor lua cate 4 concurenti in acelasi timp. Incepe clasa HOBBY. Primii 40 de piloti clasati intra in SFERTURI urmand sa mai parcurga o tura a traseului de prolog. Din cei 40, cei mai rapizi  20 de piloti avanseaza in OPTIMIurmand sa mai parcurga o tura pe traseul de prolog. Din cei 20,cei mai rapizi  8 avanseaza in finala,dintre care cei mai rapizi 3 concurenti urca pe podiumul de premiere.La fel si clasa Pro, cu mentiunea ca la clasa Pro se vor parcurge doua ture pe traseul de prolog in fiecare mansa de calificari.

HOBBY parcurge o tura de traseu , clasa PRO doua ture.

Ziua 2 OFFROAD

Concurenții vor lua startul în ordinea clasamentului întocmit după prolog, astfel concurentul cu timpul cel mai mic de la prolog va lua startul primul.

Concurenții vor lua startul unul câte unul la interval de 10, 20 sau 30 de secunde, interval stabilit de organizator în funcție de numărul de concurenți și comunicat la ședința tehnică din dimineața cursei.

Ziua 3 OFFROAD

Concurenții vor lua startul în ordinea clasamentului întocmit după prolog, astfel concurentul cu timpul cel mai mic de la prolog va lua startul primul.

Concurenții vor lua startul unul câte unul la interval de 10, 20 sau 30 de secunde, interval stabilit de organizator în funcție de numărul de concurenți și comunicat la ședința tehnică din dimineața cursei.

TRASEUL DE CONCURS

Traseul de concurs însumează aproximativ 150 km de teren accidentat distribuiți pe zile astfel:

  • ziua 1 – prolog 350 m
  • ziua 2 aproximativ 85 km;
  • ziua 3 aproximativ 60 km.

Fiecare zi de concurs va avea timpi maximi de parcurgere anunțați de organizator la ședința tehnică. Concurenții aflați pe traseu în momentul expirării timpului maxim vor avansa pe traseul de concurs până în următorul punct de control (CP) unde vor urma indicațiile organizatorului.

MARCAREA TRASEULUI

Marcarea traseului este realizată cu bandă de marcaj. Concurenții înscriși la clasa HOBBY vor concura pe o singură culoare de bandă de marcaj iar concurenții clasei PRO vor concura pe două culori de bandă de marcaj (culoarea clasei HOBBY pentru porțiunile comune și o culoare specifică pentru probele care sunt în traseu doar pentru clasa PRO).

Există și o a treia culoare de bandă de marcaj pentru semnalizarea porțiunilor de drum greeșit/ închis/ interzis.

Punctele în care traseul clasei PRO se desparte de traseul clasei HOBBY este marcat cu 30 metri inainte cu banda dubla de ambele culori. În punctele în care traseul clasei PRO se reunește cu traseul clasei HOBBY direcția de urmat va fi marcată cu benzi de ambele culori sau săgeți sau va fi indicată de arbitrii.

Culorile benzilor de marcaj pentru fiecare clasă și pentru porțiunile de drum greșit/închis/interzis vor fi comunicate la ședința tehnică.

GPS-ul nu este necesar. Organizatorul NU va oferi traseul de concurs în format GPS.

Punctele de alimentare vor fi deasemenea marcate vizibil. Startul și finișul vor fi marcate corespunzător.

ARBITRAJ SI SEMNALIZĂRI

Ca regulă generală, toți oficialii, arbitrii și comisarii de traseu vor purta însemne specifice ce vor fi comunicate concurenților la ședințele tehnice pentru a putea fi ușor recunoscuți.

Concurenții sunt obligați să oprească în punctele de control lângă arbitrul respectiv pentru a fi siguri că a fost consemnată trecerea lor prin respectivul punct de control. Plecarea din punctele de control se face încet. Pe traseul de concurs, în zona secretariatului concursului și a parcului moto/service, concurenții trebuie să respecte cu strictețe toate indicațiile oficialilor.

PROTEJAREA MEDIULUI INCONJURATOR

Ca regulă generală motocicletele vor sta obligatoriu în parcul moto.

Reparațiile la motociclete se efectuează doar în zona de service, deasupra prelatelor de protecție; eventualele lichide rămase în urma reparațiilor efectuate asupra motocicletelor se vor evacua numai în recipientele speciale puse la dispoziție de organizator pentru acest scop; pentru aruncarea gunoiului se vor utiliza containerele puse la dispoziție de organizator în perimetrul secretariatului de concurs, a parcului moto și a zonei adiacente acestora; părăsirea traseelor marcate este strict interzisă; aruncarea gunoaielor de orice fel în mediul înconjurător și/sau pe traseele marcate sau nemarcate este strict interzisă; dacă în timpul cursei motocicleta cade, concurentul va întrerupe imediat alimentarea cu benzină pentru a împiedica eventualele scurgeri în mediul înconjurător.

MASURI DE SIGURANTA

Toți participanții la competiție sunt obligați să ia toate măsurile de siguranță care să prevină accidentarea proprie, acelorlalți participanți, a oficialilor, a spectatorilor, a terțelor persoane, a animalelor domestice și/sau sălbatice, a altor vehicule, a proprietăților private și/sau publice.

La apropierea de un concurent mai lent, concurentul mai rapid trebuie să-și facă bine cunoscută prezența înaintea depășirii acestuia. Nu este obligația concurentului mai lent să observe și să întreprindă acțiuni speciale care să permită trecerea concurentului mai rapid care se apropie.

În cazul în care un concurent observă un alt concurent accidentat acesta trebuie să se asigure că integritatea concurentului accidentat nu este în pericol iar apoi să anunțe de îndată Directorul de Concurs. Dacă acest lucru nu este posibil, va anunța cel mai apropiat oficial. În cazul în care nici acest lucru nu este posibil, prin deplasarea pe traseu la primul punct de control întâlnit va anunța incidentul. Eventuala perioadă de timp pe care un concurent a petrecut-o ajutând un alt concurent accidentat va fi scăzută din timpul zilei respective. Acest lucru se va face de către Directorul de Concurs în urma sesizării făcute de concurent și confirmată de concurentul accident și de către alți eventuali martori.

În cazul unei defecțiuni tehnice, motocicleta va fi scoasă imediat în afara traseului de concurs pentru a evita potențiale coliziuni cu alți concurenți. În cazul unei defecțiuni tehnice și/sau accidentări concurentul respectiv nu se va abate de la traseul de concurs pentru a face posibilă localizarea lui de către organizator.

Părăsirea traseului de concurs este interzisă. Singura variantă de ieșire din traseul de concurs este prin punctele de control, urmând strict indicațiile oficialilor. Parcurgerea traseului de concurs, pe orice lungime și indiferent de motiv, în sens opus celui normal este strict interzisă!

În zona în care traseele claselor A și B se reîntâlnesc, concurenții clasei B vor acorda prioritate de trecere concurenților clasei A.

PUNCTE DE REALIMENTARE

Organizatorul va aloca pe traseul de concurs o zonă specială în vederea realimentării cu carburant astfel:

– 05 Aprilie , 2 puncte de limentare la 35km respective 65km de la linia de Start

– 06 Aprilie , 1 punct de alimentare la 30 km de linia de Start

Realimentarea cu carburanți este permisă numai în această zonă. Organizatorul va oferi concurenților carburantul din punctele de realimentare, cu următoarele mențiuni:

  • carburantul pentru prolog este responsabilitatea și cheltuiala fiecărui concurent în parte;
  • fiecare concurent va lua startul aferent zilelor 2 și 3 de concurs cu plinul de carburant făcut pe cheltuiala sa;
  • in punctele de realimentare, fiecare concurent isi va asigura necesarul de carburant specific motocicletei sale, in 2 sau 4 timpi;
  • organizatorul ofera carburant gratuit in punctele de realimentare. Uleiul de amestec pentru motoarele in 2 timpi este amestecat in proportie de 2%.

Realimentarea cu carburant se va face numai cu motorul oprit. Timpul în care un concurent realimentează nu este scăzut din timpul total realizat de concurent. În această zonă fumatul este strict interzis!

SFARSITUL CURSEI

Zona de finiș va fi delimitată și marcată în mod vizibil de către organizator. Sosirea la finișul fiecărei zile de concurs se face prin oprirea în dreptul locului marcat vizibil de către organizator. După confirmarea timpului de sosire din partea organizatorului concurenții trebuie să părăsească de îndată zona delimitată pentru finiș .

 CODUL DE DISCIPLINA SI ARBITRAJ

Sancțiunile sunt:

  1. avertismentul;
  2. penalizarea de timp;
  3. descalificarea pentru ziua respectivă;
  4. eliminarea din concurs.

Sancțiunile sunt stabilite de către Directorul de Concurs, la propunerea oficialilor, după consultarea în prealabil a punctului de vedere a sportivului în cauză și a eventualilor martori.

Hotărârile Directorului de Concurs sunt definitive. În cazul eliminării din concurs taxa de participare nu se restituie.

CONTESTATII

Eventualele contestații se vor depune în scris la secretariatul concursului în termen de maxim 30 minute de la afișarea rezultatelor provizorii.

CLASAMENT

Ca și regulă generală competiția KING OF THE HILL TOURNAMENT 2014 se desfășoară pe baza regulii “cel mai bun timp câștigă”.

Formula de calcul a timpului de concurs este:

timp ziua 1 + timp ziua 2 + eventuale penalizări = timp final

CP Ratat = 60 min/penalizare

CLASAMENTUL PILOTILOR ARADENI

Pentru a nu ridica semne de intrebare avand in vedere faptul ca pilotii din judet ar sti traseul si ar avea un mic avantaj, nu pot sa se claseze pe podium.

PENALIZARI DE TIMP SI DESCALIFICARI

PROLOG

Prezenta in Parcul Rece organizat in imediata apropiere a Prologului se va face NU mai tarziu de ora 11:00!

Neparticiparea la prolog – concurenții care nu participă la prolog vor lua startul in ordinea numerelor de concurs, cu o penalizare de timp de 30 minute și vor pleca ultimii în ziua 1 si 2 de concurs, dupa cel mai slab timp obtinut de concurenti participant la prolog.

Concurenții care iau startul la prolog dar nu ajung la finiș vor pleca ultimii în ziua 1 de concurs în ordinea numerelor de concurs.

Ziua 1 si 2

Se consideră ratare a unui punct de control următoarele:

  • neprezentarea unui concurent întrun punct de control;
  • sosirea unui concurent întrun punct de control din altă direcție decât traseul de concurs parcurs în sens normal sau de pe traseul altei clase;
  • plecarea unui concurent dintrun punct de control în altă direcție decât traseul de concurs sau pe traseul altei clase.

Ratarea unui punct de control se sancționează cu o penalizare de timp de 60 minute. Un concurent care ratează mai mult de 4 puncte de control pe zi de concurs este descalificat.

Descalificarea unui concurent se poate produce în următoarele condiții:

  • prezența pe traseul de concurs înainte de începerea competiției;
  • realimentarea cu motorul pornit;
  • fumatul în punctul de realimentare;
  • neoprirea în punctul de control sau în oricare alt punct de pe traseu în cazul în care oficialul din acel punct de control solicită acest lucru.

Un concurent care este descalificat într-o zi de concurs poate să ia startul în următoarea zi de concurs, după startul concurenților din clasa din care face parte, în ordinea numerelor de concurs.

RESPONSABILITATEA PARTICIPANTILOR

Concurenții sunt obligați să lipească pe motociclete toate materialele promoționale furnizate de organizator.

Traseul de concurs este integral în afara drumurilor publice.

Pe porțiunile de drum public între Parcul Moto și Start, între Finiș și Parcul Moto respectiv pe porțiunile de legătură între etape ale cursei, concurenții se vor deplasa respectând prevederile Codului Rutier în vigoare. Responsabilitatea acțiunilor concurenților pe aceste porțiuni de drum public le aparține în totalitate.

Concurenții sunt rugați să nu își lase echipamentele sau bunurile personale nesupravegheate, organizatorul nu își asumă nici o răspundere față de acestea. Doar motocicletele din parcul moto vor fi supravegheate și păzite.

Fiecare concurent participă la competiție pe propriul său risc.

Responsabilitatea civilă și penală pentru orice daună cauzată propriei persoane, altor concurenți sau oricăror bunuri se află exclusiv în sarcina participanților.

CONFERINTA DE PRESA

Fiecare pilot, clasat pe podium la finalul Prologului si in Clasamentul General este obligat sa participe la CONFERINTA DE PRESA ce va avea loc imediat dupa festivitatea de premiere in incinta Pensiunii KONAK.

In caz contrat, pilotii nu isi vor putea ridica premiile oferite de organizator.

RETRAGEREA DIN COMPETITIE

Retragerea din competie se va anunta cu cel putin 1 saptamana inainte de concurs la adresa contact@heca.ro. Pilotii care au efectuat plata taxei de inscriere vor primi inapoi suma: TAXA – COMISIOANELE BANCARE.